تک بهترین استراتژی برای استفاده برای کیهان - کائنات

Wiki Article

کبھی ہم جیت جاتے ہیں کبھی ہار جاتے ہیں، یہ کرکٹ کی خوبصورتی ہے ،بابر اعظم

پاک انگلینڈ سیریز کا اختتام: برطانوی ہائی کمشنر نے اردو میں ویڈیو پیغام جاری کردیا

اما در باور های عموم مردم، کارما را به زندگی حالِ حاضر ارتباط می دهند و هیچ تصوری از زندگی قبلی یک فرد ندارند.

قومی ویمنز کرکٹ ٹیم کی آل راؤنڈر کائنات امتیاز والدہ سلیمہ امتیاز کے ہمراہ ایشیا کپ ٹی ٹوئنٹی میں ایک ساتھ پاکستان کی نمائندگی کرنے پر بے حد خوش ہیں۔

خب اکنون که با کارما آشنا شدید خوبه که علامت و نماد کارما رو هم بدانید چراکه ممکنه گاهی مورد استفاده قرار بگیرد. مثلا گاهی فکر میکنید رفتار و یا قضاوتی که از دوستتان در مورد دیگری سر میزند اشتباه است و ممکن است دچار کارماسوزی شود اما مستقیما روتون نمیشه که بهش بگید داره کار اشتباهی میکند برای همین اگر نماد کارما را درمیان ایموجی های تلفن همراهتان بدانید مجبور نیستید که مستقیما به او حرفی بزنید و فقط به فرستادن ایموجی نماد کارما بسنده میکنید.

در این شرایط، جهان هستی یا کائنات به فرد همه‌ی آن چیزهایی را می بخشد که او در زندگی انجام می دهد، فکر و آرزو می کند.

پذیرش، یک ویژگی مثبت در وجود هر فردی است به زبان ساده، اينجا به منظور تغییر وضعیت کنونی، ابتدا باید آن را بپذیریم.

به طور ایده‌آل، میزان عشق و علاقه ای که شخص در خلق هر چیزی به کار می برد موجب الهام‌بخشی می‌گردد و دربردارندۀ انگیزه‌هایی هستند که شخص آن‌ها را اجرایی می‌کند تا یک اثر ماندگار از کل داشته باشد.

آن چیزی را که میخواهید داشته باشید درون ذهنتان بیاورید و تصویر سازی کنید . خواسته و اهدافتان را درون ذهنتان احساس کنید , تصور کنید که اگر آن خواسته را داشتید چه کاری می کردید . به خواسته ها به اهدافتان با دید مثبت فکر کنید .

در این مطلب به صورت کاملا جامع یاد میدهیم که چگونه با درخواست کردن از کائنات به اهداف و خواسته های خود برسید پس تا انتها همراه ما باشید .

'ہم اٹیکنگ کرکٹ میں پیچھے ہیں، مڈل آرڈر اس طرح نہیں کھیل رہا جس طرح توقع کی جا رہی'

رسیدن به بزرگترین چیزها از طریق کائنات مسئله سخت و دشواری نیست و برای کائنات فرقی نمیکند که خواسته‌هایتان چقدر بزرگ و کوچک است.

سلام . من دوروزه که با این انرژی اشنا شدم و قصد دارم برای یکبار هم که شده امتحان کنم ببینم میتونم به خاسته هایی که دارم برسم یا نه لطفا راهنماییم کنید

بورڈ کو بابر سے پوچھنا چاہیے کہ کپتانی بیٹنگ میں رکاوٹ تو نہیں بن رہی؟ میانداد

Report this wiki page