رازهای کیهان چیست؟ - کائنات

Wiki Article

اگر دقت کرده باشید میبینید که خیلی از افراد خیلی راحت به اهداف و خواسته هایشان میرسند و یا مشکلاتشان خیلی راحت تر از چیزی که فکرش را کنند حل میشود این افراد میدانند که چگونه از کائنات درخواست کنند و خیلی سریع هم نتیجه میگیرند .

برای رسیدن به خواسته و هدفتان باید بتوانید کنترل افکارتان را در دست بگیرید , برای این کار باید تمرین کنید تا بتوانید ارتعاش ذهنتان را مثبت کنید .

تمام انسان‌ها، گیاهان، حیوانات، ستارگان، ماه، خورشید، کهکشان، آسمان و…جزئی از کائنات محسوب می‌شوند. منبع

با استفاده از قانون جذب شما میتوانید به تمام خواسته و اهدافی که دارید برسید و باید بگم تنها راه رسیدن به آرزوهاتون قانون جذبه. اگر روزانه بین ۱ تا ۲ ساعت بر روی خودتون کار کنید و تمارین قانون جذب انجام بدین مطمئن باشید در همین اوایل راه نتایجی را خواهید گرفت کهایمانتون به قانون جذب افزایش میده و هر چی ایمانتون قویتر بشه نتایج بزرگ تری میگیرید. امیدوارد از مطالب سایت لذت ببرید.

به طور رسمی کارما در مذهب و فلسفه هند، قانون معمول جهانی به حساب می آید که اعمال خوب یا بد، حالت‌های آینده و موجودیت یک فرد را تعیین می‌کند. در این قانون در هند فرض بر این است که تولد و شرایط زندگی یک فرد مشروط به اثرات انباشته از اقدامات انجام‌شده در زندگی پیشین اوست.

دلیل این همه موفقیت من این است که با قدرت بالایی از کائنات خواسته هایم را درخواست میکنم و کائنات هم بدون مشکل من را به آن خواسته و هدفی که دارم میرسانند .

یکی از سوالاتی که خیلی از افراد در این مورد از من می پرسند این است که “آیا اگر راز و رمز کائنات را بدانیم میتوانیم به تمام خواسته و اهدافی که داریم برسیم کائنات چیست یا نه (منظور این افراد اینکه آیا فقط برای رسیدن به اهداف و خواسته های کوچکمان باید از این اسرار و راز کائنات استفاده کنیم یا اینکه می توانیم برای تمام اهداف و خواسته های بزرگ مان نیز استفاده کنیم)

شما اگر ذهنتان را در برابر افکار منفی کنترل کنید مطمئن باشید که به طور کامل می توانید سوار برزندگی‌تان شوید و به تمام خواسته و اهدافی که دارید برسید.

آن چیزی را که میخواهید داشته باشید درون ذهنتان بیاورید و تصویر سازی کنید . خواسته و اهدافتان را درون ذهنتان احساس کنید , تصور کنید که اگر آن خواسته را داشتید چه کاری می کردید . به خواسته ها به اهدافتان با دید مثبت فکر کنید .

کارما حال دو سوال مطرح می‌شود: چقدر احتمال دارد شخصی که به او کمک کرده‌ایم، پاسخ خوبی، ما را بدهد؟ چقدر احتمال دارد که عمل ما یک منبع از انرژی مثبت ایجاد نماید؟!

دوست عزیز باید تمارین قانون جذب انجام بدین و روی افکار و احساساتتون کار کنید

نخستین تصاویر زنان و دختران بازداشت شده در پی مرگ مهسا امینی

اهداف و خواسته هایتان را واضح بیان کنید , اهدافتان را واضح مشخص کنید . باید بدانید که هدفی که دارید چیست و چه چیزی است , درخواستتان را به صورت کامل و واضح مشخص کنید همین مشخص کردن هدف تان یکی از راه های ارسال ارتعاش مثبت به کائنات است.

کل کائنات از انرژی ساخته شده است و ذهن و افکار ما در حال فرستادن انرژی و ارتعاش به کائنات می باشد .

Report this wiki page